De eerste stap is gezet. - Reisverslag uit Toronto, Canada van Familie Roor 2023 - WaarBenJij.nu De eerste stap is gezet. - Reisverslag uit Toronto, Canada van Familie Roor 2023 - WaarBenJij.nu

De eerste stap is gezet.

Door: Familie Roor

Blijf op de hoogte en volg Familie Roor

15 Augustus 2023 | Canada, Toronto

Vandaag is de dag van de heenreis naar onze vakantie in Canada. Alles wat we konden voorbereiden is vandaag gebleken goed te zijn gedaan. Rond half negen zijn we uit Veendam vertrokken. Geen enkel oponthoud en een probleemloze rit naar lang parkeren P3 op Schiphol. De auto geparkeerd en naar de pendelbus gelopen. Bij aankomst konden we meteen instappen en binnen een minuut waren we onderweg naar de vertrekhal. Op Schiphol een bijna vreemde rust. Weinig mensen en nergens wachtrijen. Inchecken en koffers afgeven konden we meteen terecht. Bij security was niemand voor ons en ook daar waren we binnen enkele minuten door. De vlucht vertrok op tijd en kwam op tijd in Toronto aan. De koffers waren er snel en de waren dan ook vlot richting de huurauto. Het halen van een huurauto kost altijd veel tijd. In dit geval omdat de apparatuur ven de verhuurder niet goed werkte. Uiteindelijk alles geregeld en richting ons nieuw huisje. Ongeveer 20 minuten rijden. Alles wat we konden regelen was goed gedaan. Het weer konden we niet regelen en we ervaren dat de regen in Toronto net zo snel verveelt en ook even nat is als in Nederland.

Op dit moment zitten we op de bank met een hapje en een drankje. Al we moe maar nog wat tijd rekken om rond 10.00 uur naar bed te gaan. Dat is de snelste manier om aan 6 uur tijdsverschil te wennen. Wat de dag van morgen gaat brengen staat nog open.

• 16 Augustus 2023 - 11:33

Marry Van Vliet:

Lieve reisgenoten,

Fijn om te weten dat jullie heelhuids deze verre tocht redelijk hebben doorstaan. Niet al te veel 'gedoe' misschien toch wel wat 'gaar', maar het klonk al "thuis"..zittend op de bank met een hapje en een drankje.

Vincent en ik hebben samen gezellig in de keuken met elkaar gegeten. Hij heeft leuk verteld over zijn trip naar Denemarken, zijn werk en andere belevenissen. Vanavond gaat hij bij Louise eten en morgen pannenkoeken bij mij.

Jullie dag is open en ik ben benieuwd naar jullie belevenissen een ervaringen.

Dat wordt vast genieten..en hopen dat het droog blijft!! Hier is het zomer voor de komende dagen!

Hertenkampgroet!!!

Marry